اثربخشی
پایش اثربخشی اقدامات تبلیغاتی کسب و کار بر اساس مدل AIDA(مورد مطالعه: شرکت کرمان موتور در سال های 1397 تا 1400) [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 3-10]
ارزش غیرمالی
تحلیل و بررسی شیوه کنترل و حکمرانی سرمایهگذاران خطرپذیر برای شرکتهای نوآفرین از طریق ساز و کارهای خلق ارزش غیرمالی [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 63-80]
انتخاب فناوری
الگوریتم ترکیبی KMPCA برای انتخاب فناوری با استفاده از خوشه بندی و تحلیل مولفه های اصلی [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 85-100]
انتقال فناوری
چارچوب تنظیمگری مشوق انتقال فناوری در بخش بالادست صنعت نفت و گاز ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 15-32]
انقلاب صنعتی چهارم
بررسی تحلیلی مولفههای انقلاب صنعتی چهارم در صنعت خودرو ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 63-72]
ایران
بررسی تحلیلی مولفههای انقلاب صنعتی چهارم در صنعت خودرو ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 63-72]
ب
بازارگرایی
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی یادگیریگرایی (مطالعه موردی: شرکتهای پگاه، مخابرات و پارسسوئیچ) [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 3-14]
بازاریابی چند سطحی؛
واکاوی عوامل نوآورانه موثر بر وفاداری مشتریان در بازاریابی چند سطحی مبتنی بر هوشمندی کسب و کار [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 93-104]
بخش بالادستی نفت
چارچوب تنظیمگری مشوق انتقال فناوری در بخش بالادست صنعت نفت و گاز ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 15-32]
برداشت نوآوری
بررسی فرصتهای خلق مشترک در کاشت و برداشت نوآوری بنگاههای نوظهور [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 19-28]
بلاک چین؛
کاربرد بلاکچین به منظور ارتقای مدیریت منابع انسانی در سازمان ها ، مطالعه موردی یکی از دانشگاه های کشور [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 57-76]
بهداشت و درمان
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت سبد پروژههای تحقیقوتوسعه مبتنی بر فناوریاطلاعات در حوزه بهداشتودرمان [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 17-42]
پلتفرم نوآوری باز
یک مدل ساختاری- تفسیری از عوامل موثر بر واسطهگری نوآوری در ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 45-62]
پویایی محیط
بررسی تاثیر منابع بازاریابی بر تمایل مالکان به نوآوری رادیکال با نقش تعدیلگری پویایی محیط و منابع اختصاصی خانواده (مطالعه موردی: خانوارهای دارای کسب و کار خانوادگی شهر آبادان) [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 77-92]
ت
تابآوری
استفاده از رویکرد QFD فازی جهت شناسایی مهمترین مؤلفههای تابآوری سازمانی با تأکید بر اهمیت روشهای انتقال فناوری (موردمطالعه: شرکتهای سازنده یراقآلات خطوط انتقال نیرو) [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 3-18]
تبلیغات
پایش اثربخشی اقدامات تبلیغاتی کسب و کار بر اساس مدل AIDA(مورد مطالعه: شرکت کرمان موتور در سال های 1397 تا 1400) [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 3-10]
تجارب شکست
طراحی مدل یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 69-84]
تجارب شکست
شناسایی و اولویتبندی موانع بازدارنده یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 43-56]
تحقیق و توسعه
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت سبد پروژههای تحقیقوتوسعه مبتنی بر فناوریاطلاعات در حوزه بهداشتودرمان [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 17-42]
تحلیل مفهوم؛
معرفی "فناوری های پایه" به عنوان مفهومی نو در ادبیات مدیریت فناوری: تحلیل مفهوم [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 25-40]
تحلیل مولفه های اصلی؛
الگوریتم ترکیبی KMPCA برای انتخاب فناوری با استفاده از خوشه بندی و تحلیل مولفه های اصلی [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 85-100]
تمایل مالکان به نوآوری رادیکال
بررسی تاثیر منابع بازاریابی بر تمایل مالکان به نوآوری رادیکال با نقش تعدیلگری پویایی محیط و منابع اختصاصی خانواده (مطالعه موردی: خانوارهای دارای کسب و کار خانوادگی شهر آبادان) [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 77-92]
توانمندی فناورانه
چارچوب تنظیمگری مشوق انتقال فناوری در بخش بالادست صنعت نفت و گاز ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 15-32]
توسعه محصول جدید؛ ؛؛
سنجش شاخصهای سطوح آمادگی توسعه محصولات جدید در کارآفرینی سازمانی در صنعت نانوفناوری ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 73-88]
چ
چارچوب تنظیمگری
چارچوب تنظیمگری مشوق انتقال فناوری در بخش بالادست صنعت نفت و گاز ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 15-32]
خ
خصوصیسازی
تبیین مبانی رویکرد کسبوکارگرا به سازمانهای پژوهش و فناوری: رهیافتی انتقادی بر سیاست خصوصیسازی مراکز و موسسات پژوهشی دولتی [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 3-16]
خلق مشترک
بررسی فرصتهای خلق مشترک در کاشت و برداشت نوآوری بنگاههای نوظهور [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 19-28]
خوشه بندی؛
الگوریتم ترکیبی KMPCA برای انتخاب فناوری با استفاده از خوشه بندی و تحلیل مولفه های اصلی [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 85-100]
د
دانشگاه
کاربرد بلاکچین به منظور ارتقای مدیریت منابع انسانی در سازمان ها ، مطالعه موردی یکی از دانشگاه های کشور [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 57-76]
ر
رفتار کارآفرینانه
تاثیر رفتار کارآفرینانه بر سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی با رویکرد فین تک با نقش میانجی ریسک پذیری [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 29-44]
روش فراترکیب
ارائه الگوی گذار فناورانه به نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت خودرو [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 80-96]
روش هیبرید
معرفی "فناوری های پایه" به عنوان مفهومی نو در ادبیات مدیریت فناوری: تحلیل مفهوم [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 25-40]
رویکرد کسبوکارگرا
تبیین مبانی رویکرد کسبوکارگرا به سازمانهای پژوهش و فناوری: رهیافتی انتقادی بر سیاست خصوصیسازی مراکز و موسسات پژوهشی دولتی [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 3-16]
ریسکپذیری
تاثیر رفتار کارآفرینانه بر سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی با رویکرد فین تک با نقش میانجی ریسک پذیری [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 29-44]
سازمانهای پژوهش و فناوری
تبیین مبانی رویکرد کسبوکارگرا به سازمانهای پژوهش و فناوری: رهیافتی انتقادی بر سیاست خصوصیسازی مراکز و موسسات پژوهشی دولتی [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 3-16]
ساز و کار
تحلیل و بررسی شیوه کنترل و حکمرانی سرمایهگذاران خطرپذیر برای شرکتهای نوآفرین از طریق ساز و کارهای خلق ارزش غیرمالی [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 63-80]
سرمایهگذاری خطرپذیر
تحلیل و بررسی شیوه کنترل و حکمرانی سرمایهگذاران خطرپذیر برای شرکتهای نوآفرین از طریق ساز و کارهای خلق ارزش غیرمالی [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 63-80]
سرمایه گذاری خطرپذیر
الگوی سرمایهگذاری خطرپذیر شرکتی با رویکرد فینتک در نظام بانکی کشور [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 41-62]
سرمایه گذاری خطرپذیر
تاثیر رفتار کارآفرینانه بر سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی با رویکرد فین تک با نقش میانجی ریسک پذیری [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 29-44]
سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی
الگوی سرمایهگذاری خطرپذیر شرکتی با رویکرد فینتک در نظام بانکی کشور [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 41-62]
سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی
تاثیر رفتار کارآفرینانه بر سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی با رویکرد فین تک با نقش میانجی ریسک پذیری [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 29-44]
ش
شرکتهای نوآفرین
تحلیل و بررسی شیوه کنترل و حکمرانی سرمایهگذاران خطرپذیر برای شرکتهای نوآفرین از طریق ساز و کارهای خلق ارزش غیرمالی [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 63-80]
ص
صنعت خودرو
ارائه الگوی گذار فناورانه به نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت خودرو [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 80-96]
صنعت خودرو
بررسی تحلیلی مولفههای انقلاب صنعتی چهارم در صنعت خودرو ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 63-72]
صنعت نانو فناوری
سنجش شاخصهای سطوح آمادگی توسعه محصولات جدید در کارآفرینی سازمانی در صنعت نانوفناوری ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 73-88]
ع
علم تا فناوری؛ ؛؛
معرفی "فناوری های پایه" به عنوان مفهومی نو در ادبیات مدیریت فناوری: تحلیل مفهوم [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 25-40]
عملکرد سازمانی
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی یادگیریگرایی (مطالعه موردی: شرکتهای پگاه، مخابرات و پارسسوئیچ) [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 3-14]
ف
فناوری
بررسی تحلیلی مولفههای انقلاب صنعتی چهارم در صنعت خودرو ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 63-72]
فناوری؛
معرفی "فناوری های پایه" به عنوان مفهومی نو در ادبیات مدیریت فناوری: تحلیل مفهوم [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 25-40]
فناوری اطلاعات
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت سبد پروژههای تحقیقوتوسعه مبتنی بر فناوریاطلاعات در حوزه بهداشتودرمان [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 17-42]
فناوری دفترکل توزیع شده
شناسایی متغیر های پایداری زنجیره تأمین خدمات پرداخت الکترونیک با کاربرد فناوری بلاکچین [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 55-68]
فناوری های پایه؛
معرفی "فناوری های پایه" به عنوان مفهومی نو در ادبیات مدیریت فناوری: تحلیل مفهوم [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 25-40]
فین تک
الگوی سرمایهگذاری خطرپذیر شرکتی با رویکرد فینتک در نظام بانکی کشور [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 41-62]
ق
قابلیتهای راهبردهای توسعه پایدار
ارزیابیِ نقشِ مضامینِ زیرساختهای حیاتیِ صنعت در تقویتِ قابلیتهای راهبردهای توسعه پایدارِ صنعت نفت و گاز: مطالعهی موردی شرکتِ بهرهبرداری نفت و گاز مارون [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 33-54]
ک
کارآفرینان نوپا
طراحی مدل یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 69-84]
کارآفرینان نوپا
شناسایی و اولویتبندی موانع بازدارنده یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 43-56]
کارآفرینی
طراحی مدل یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 69-84]
کارآفرینی
شناسایی و اولویتبندی موانع بازدارنده یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 43-56]
کارآفرینی سازمانی؛
سنجش شاخصهای سطوح آمادگی توسعه محصولات جدید در کارآفرینی سازمانی در صنعت نانوفناوری ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 73-88]
کارآفرینی شرکتی؛
سنجش شاخصهای سطوح آمادگی توسعه محصولات جدید در کارآفرینی سازمانی در صنعت نانوفناوری ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 73-88]
کاشت نوآوری
بررسی فرصتهای خلق مشترک در کاشت و برداشت نوآوری بنگاههای نوظهور [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 19-28]
کرمان موتور
پایش اثربخشی اقدامات تبلیغاتی کسب و کار بر اساس مدل AIDA(مورد مطالعه: شرکت کرمان موتور در سال های 1397 تا 1400) [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 3-10]
گ
گذار فناورانه
ارائه الگوی گذار فناورانه به نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت خودرو [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 80-96]
م
مدل AIDA
پایش اثربخشی اقدامات تبلیغاتی کسب و کار بر اساس مدل AIDA(مورد مطالعه: شرکت کرمان موتور در سال های 1397 تا 1400) [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 3-10]
مدیریت سبد پروژههای تحقیق و توسعه
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت سبد پروژههای تحقیقوتوسعه مبتنی بر فناوریاطلاعات در حوزه بهداشتودرمان [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 17-42]
مدیریت منابع انسانی هوشمند
مدیریت منابع انسانی هوشمند: تبیین الزامات و بسترهای فناوری محور در شرکت های دانش بنیان [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 13-24]
منابع انسانی؛ ؛؛
کاربرد بلاکچین به منظور ارتقای مدیریت منابع انسانی در سازمان ها ، مطالعه موردی یکی از دانشگاه های کشور [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 57-76]
موانع کارآفرینی
شناسایی و اولویتبندی موانع بازدارنده یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 43-56]
ن
نسل چهارم انقلاب صنعتی
ارائه الگوی گذار فناورانه به نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت خودرو [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 80-96]
نظام بانکداری
الگوی سرمایهگذاری خطرپذیر شرکتی با رویکرد فینتک در نظام بانکی کشور [دوره 21، شماره 52، 1402، صفحه 41-62]
نوسازی استراتژیک؛
سنجش شاخصهای سطوح آمادگی توسعه محصولات جدید در کارآفرینی سازمانی در صنعت نانوفناوری ایران [دوره 21، شماره 53، 1402، صفحه 73-88]
و
وفاداری مشتریان؛ ؛؛
واکاوی عوامل نوآورانه موثر بر وفاداری مشتریان در بازاریابی چند سطحی مبتنی بر هوشمندی کسب و کار [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 93-104]
ه
هوشمند سازی کسب و کار
واکاوی عوامل نوآورانه موثر بر وفاداری مشتریان در بازاریابی چند سطحی مبتنی بر هوشمندی کسب و کار [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 93-104]
ی
یادگیری فناورانه
چارچوب تنظیمگری مشوق انتقال فناوری در بخش بالادست صنعت نفت و گاز ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 15-32]
یادگیری کارآفرینانه
شناسایی و اولویتبندی موانع بازدارنده یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 54، 1402، صفحه 43-56]
یادگیری کارآفرینی
طراحی مدل یادگیری کارآفرینانه مبتنی بر تجارب شکست کارآفرینان برتر ایران [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 69-84]
یادگیریگرایی
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی یادگیریگرایی (مطالعه موردی: شرکتهای پگاه، مخابرات و پارسسوئیچ) [دوره 21، شماره 51، 1402، صفحه 3-14]